ЧИ ЗУПИНЯТЬ ТРИ ГРИВНІ РУЙНУВАННЯ ЗАМКОВОГО МОСТУ?
Якщо не закрити, то принаймні заробити – такі наразі плани щодо Замкового мосту. Несвідомим водіям, котрі зрізають шлях через Старе місто замість об’їхати через «Стрімку лань», доведеться заплатити три гривні.
Задля цього по обидва кінці Замкового мосту (нижче від кафе «Мрія козака» та одразу за валами) міська влада має намір встановити два автоматизовані комплекси контролю руху автотранспорту (по 39 тис.грн. кожний), котрі підніматимуть шлагбаум лише після проплати. Розрахунок за проїзд через міст має здійснюватись шляхом придбання талона разового використання чи абонентської картки. Пожежні та «швидкі» будуть забезпечені безкоштовними картками, а для мешканців Підзамча планують видавати пільгові.
Про це йшлося на громадських слуханнях щодо встановлення тарифу за проїзд автотранспорту в історико-архітектурній частині міста по вул.Замкова, які пройшли 9 січня під головуванням заступника міського голови Василя СТРОЯНОВСЬКОГО та начальника управління економіки департаменту економіки та розвитку інфраструктури міста Майї ГУРСЬКОЇ.
Згідно з результатами моніторингу, проведеного працівниками департаменту економіки, нині, при забороні руху через міст із 9.00 до 17.00, за добу проїжджає в середньому 3150 машин, серед яких автобуси та вантажівки. Із запровадженням платного проїзду міська влада розраховує скоротити цей потік на 30%, а також заробити для міського бюджету додаткові кошти.
Присутні на слуханнях заступники міського голови, депутати міськради, представники
НІАЗу «Кам’янець», комунальних підприємств, транспортної служби, ДАІ, громадської ради, місцевих ЗМІ внесли свої пропозиції з приводу цього нововведення: насамперед залишити в силі часове обмеження проїзду, запровадити обмеження щодо навантаження, заборонити проїзд транзитного транспорту, а щодо виручених коштів, то їх пріоритетним призначенням має стати реставрація Замкового мосту та інших пам’яток.
Оскільки всі попередні спроби міської влади обмежити потік транспорту через цінну архітектурну пам’ятку зазнали фіаско, цього разу надії покладаються на жадібність водіїв, пильність камер відеонагляду та порядність автоматизованого шлагбаума, на який не зможе вплинути людський фактор.