Четвер, 25 Квітня 2024 р.
16 Серпня 2013

ПАСАЖИРИ ЗАПИТУЮТЬ – ЇМ ВІДПОВІДАЮТЬ

ПАСАЖИРИ ЗАПИТУЮТЬ - ЇМ ВІДПОВІДАЮТЬЩо краще погано їхати, ніж добре йти, мабуть, уже добре переконалися кам’янчани. Про це свідчать численні звернення до редакції «ПОДОЛЯНИНА» із запитаннями, пропозиціями і зауваженнями стосовно змін у пасажирських перевезеннях. Публікуємо листи мешканців і коментарі представників міської влади у форматі «запитання – відповідь».

Цікавиться кам’янчанин Віталій ПЕТРОВ, відповідає завідувач відділу доріг і пасажирських перевезень департаменту ЖПДІ Сергій ДЕРГУНОВ.

– Згідно з умовами конкурсу, передбачено, що автобус повинен вміщати мінімум 18 пасажирів. Тобто жодних «ГАЗельок». Але йшлося про те, що продовжать їздити «Дельфіни», які ж, по суті, нічим не відрізняються від тих же «ГАЗельок». Їх пасажиромісткість – 14 сидячих і 4 стоячі пасажири, і це за умови відсутності газобладнання, а в нас майже всі автобуси їздять на газу. То чи допустять до конкурсу «Дельфінів»?

– До перевезень допустять автобуси марки «Дельфін» без газового обладнання.

– Як міська влада має забезпечити перевезення людей у час пік?

– Вінницьким національним технічним університетом розрахована необхідна кількість автобусів на кожному маршруті залежно від пасажиромісткості та з урахуванням перевезень пасажирів у час пік. Нам не потрібні зайві автобуси, які відстоюються на кінцевих зупинках по півтори-дві годині. Також, у разі потреби, в нас буде можливість доповнити кількість автобусів.

Запитує місцевий житель Олександр РОГ, – відповідь дає заступник міського голови Сергій БАБІЙ.

– Я – пенсіонер, живу на мікрорайоні Жовтневому. Згоден платити 1 гривню за проїзд у комунальних автобусах, аби тільки вони їздили. Дайте, будь ласка, відповідь, яка їхня доля? Цікавлюся й перевезенням школярів.

– Наразі комунальні автобуси працюють два дні на тиждень. Проте і народний депутат України Володимир МЕЛЬНИЧЕНКО, і мер міста Михайло СІМАШКЕВИЧ доклали чимало зусиль, аби до початку навчального року комунальні автобуси знову працювали у звичному для кам’янчан режимі. Принциповим залишається пільговий проїзд для наших школярів. Учнівські проїзні квитки вже замовлено, і скоро їх можна буде придбати.

Обурюється житель Кам’янця Олексій КАПЛЮЧЕНКО, коментує Сергій ДЕРГУНОВ.

– Живу в селищі цукрового заводу. Нині там їздять тільки №6 і №19, які не доїжджають до вокзалу. Доводиться з важкими сумками пішки добиратися від «Юності» до потяга. До того ж у шостого маршруту графік не зрозумілий, чомусь довго відстоюються.

Також цікавить, чому відмінили маршрут №13 і чому автобуси №3 не заїжджають на цукровий завод, якщо їхній маршрут мали туди продовжити?

– На сьогодні до ВАТ «М’ясокомбінат» продовжено маршрут №6. Загальна кількість автобусів на цьому напрямку – 43 одиниці: за маршрутом №6 – 36 автобусів, маршрутом №19 – 3 автобуси, маршрутом №7б – 1 автобус і маршрутом №23 – 3 автобуси. При тому, що 3 автобуси з КП «Комунтранссервіс» мають пасажиромісткість по 100 чоловік. Для перевезення мешканців селища цукрового заводу – це задосить.

Щодо долі маршруту №13: ПАТ «АТП-16808», який обслуговує його, практично не зміг налагодити там роботи, тому виконавчий комітет достроково припинив дію договору з ним. Натомість продовжив маршрут №6 до ВАТ «М’ясокомбінат».

Що стосується графіка маршруту №6, то в період його накатки можливі накладання в інтервалі руху, але це – тимчасово. Щоб дістатися до залізничного вокзалу, потрібно пересісти на маршрут №7.

А щоб зробити висновок, чи доцільно продовжувати «трійку», треба спочатку накатати маршрут №6. 

«ЕЛЕКТРОННЕ ОКО» НЕЗАБАРОМ ТАКИ ВСТАНОВЛЯТЬ

Уже повідомлялося, що одна з вимог до водіїв, які хочуть здійснювати пасажирські перевезення в Кам’янці-Подільському, – це обладнання маршруток системою GPS. Вона дасть змогу контролювати графік їхнього руху.

Наразі ж створено тимчасову робочу групу з вивчення пропозицій надавачів послуг із впровадження автоматичної системи диспетчерського управління. До 10 жовтня новостворена робоча група вивчить усі пропозиції й надасть міському голові необхідні висновки щодо цього питання.