П'ятница, 26 Квітня 2024 р.
27 Вересня 2013

ДОРОГИ – ДОГОРИ НОГАМИ

Приблизно з такою ж періодичністю, як тріщать диски на авто кам’янчан, лунають і дзвінки до редакції «ПОДОЛЯНИНА» з наріканнями автовласників. Не встигають водії на рідних дорогах потішитися підлатаними ямами і новими перехрестями, як обов’язково доводиться «перемикатися» якщо не в режим «різкий геп», то в режим «яма на ямі».

Тисяча і одна яма на Пушкінській– На проспекті перерито, розгромлено й так залишено, перед новими перехрестями недолатано, шматок Пушкінської вже відколи розколупаний! – чуємо від водіїв. – Чому немає ладу на міських дорогах?

З твердженням про дорожній безлад погоджується й голова наглядової ради з контролю за якістю ремонтних робіт на дорогах Микола РОЗБАМ.

– Сьогодні багато із запланованого зроблено, – каже Микола Миколайович. – Але, скажімо, поруч з тими ж «директорськими» перехрестями недоасфальтовано, вулиця Лесі Українки, здавалося б, практично на 90% готова, та проїхати нею від початку до кінця, не втрапивши в яму, неможливо. Я вже не кажу про дворові проїзди та майданчики – там завал повний. У комунальників відповідь одна – немає грошей. Та було б добре хоча б визначитися, хто ким керує і хто за що відповідає.

А поки шукають чи коштів, чи відповідальних, дороги вкриваються не тільки ямами, але й «шрамами» після перекопів. Ніщо так не «прикрашає» той же пр.Грушевського, як залишені напризволяще свіжонакопані кам’яні брили, розгромлені бордюри і роздертий асфальт. Якось воно зовсім не по-хазяйськи.

– Наша справа – копати, а впорядковувати перекопи повинні комунальники, – коротко довів до відома директор КП «Міськтепловоденергія» Валерій ГОРДІЙЧУК…

Та найбільше дратує водіїв ситуація «Тисяча і одна ямка» на одному кварталі Пушкінської. Зрозуміло, що набиті фрезою ями – це один з етапів ремонту. Не второпають тільки автовласники, чому ям «наштопали» сотню і жодної вже протягом довгого часу не зробили. Поки водії губляться в здогадках, заступник місьгого голови Сергій БАБІЙ пояснює, що зимувати відкритими ями не будуть.

– На Пушкінській ями вибиті фрезою лише п’ять днів тому (за станом на 24 вересня), – каже Сергій Віталійович. – Я розумію людей, які там їздять, але ми якраз робимо ремонт цієї вулиці, що була розбита вщент. Від перехрестя з Привокзальною вже дійшли до перехрестя із вул.Лесі Українки, навіть до лікарні заїзд зробили. Наразі залишився один квартал – шматочок до Будинку культури. Попереду йде група працівників, яка розробляє ямки під заливку, за ними – асфальтують. Але якраз пішли дощі, а кидати асфальт у болото ми, зрозуміло, не можемо. Трохи підсохне – і зробимо. Для цього є все: і асфальт, куплений на кошти благодійного фонду «Кам’янецькі дороги», і люди, і техніка.

Якщо дорога переживає етап ремонту, і її зробили просто вбивчою для авто, то чому ж водіїв забули про це попередити?.. Перед кварталом немає жодного відповідного дорожнього знаку, хоча, зі слів інспекторів ДАІ, мав би бути обов’язково.

Такий ремонт на Жукова людям не до вподобиА нещодавно ми отримали листа з приводу ремонту вул.Жукова. Кам’янчанин Микола КОТИК своє обурення навіть підкріпив наглядними ілюстраціями (на фото).

– Ось таким чином у нас роблять дороги. По цих шматках асфальту проїхати неможливо, навіть якщо їх розсунуть грейдером. Наступного дня трактором купи трохи розгорнули, але брили так і залишились. Ми що, скоти, щоб так із нами поводитися? – пише чоловік.

Р.S. Кажуть, господаря видно по подвір’ю. Справді, саме хазяйновитість могла б трохи покращити ситуацію на кам’янецькому подвір’ї навіть при тих обставинах, коли, зі слів комунальників, у бюджеті пусто, а проблем загусто.