Субота, 20 Квітня 2024 р.
14 Лютого 2014

БІЗНЕС-ДЕБЮТ РОЗЛИВСЯ МОЛОЧНИМИ РІКАМИ

Яна КРИЦЬКА, Михайло СІМАШКЕВИЧ, Ігор КОВАЛЬСЬКИЙУ Кам’янці-Подільському віднедавна стали водитися акули особливого виду – «бізнесові». А відловлювати їх узявся генеральний директор Групи компаній «Нова Будова» Ігор КОВАЛЬСЬКИЙ, якому міський голова Михайло САМАШКЕВИЧ навіть подарував спеціальну сітку для відловлювання найпрудкіших рибин.

Про такі новини місцевим ЗМІ стало відомо 11 лютого під час церемонії нагородження переможців конкурсу бізнес-проектів «Нові акули бізнесу».

Нагадаємо, що стартували незвичні для нашого міста перегони ще в жовтні минулого року. Тоді на газетних шпальтах зарясніли оголошення про запровадження конкурсу із доволі благородною метою: виявити перспективні з комерційної чи соціальної точки зору напрямки розвитку житлового комплексу «Нова Будова» та міста Кам’янця-Подільського загалом, а також працевлаштувати активних і талановитих кам’янчан з подальшим сприянням їхньому професійному та особистісному розвитку.

Місцевим жителям така ідея до вподоби. До участі в конкурсі було надіслано 75 бізнес-проектів. З них обрали 12 найкращих, серед яких і визначали переможців. Організатори відверто зізнаються, що було доволі складно, бо ідеї досить цікаві та креативні. Мабуть, і тому як на бронзових, так і на срібних сходинках вмістились по декілька учасників.

Отже, третє місце і грошову премію 3 000 грн. вибороли Галина ФАСЬКЕВИЧ зі своїм «Дитячим пізнавально-розважальним комплексом «Веселка», Марина БУТОРІНА з «Дитячим фізкультурно-оздоровчим комплексом «Нове дитинство» і Вікторія САВІНА з «Притулком для бездомних тварин «Ковчег».

На другій позиції з 5 000 грн. у кишені опинилися Ольга ЛЕНЮК та її приватний дитсадок «Територія дитинства», а також Андрій ЗАХАРКО (Зоїн) із креативним баченням «Комунікативної ефективності реклами комплексу «Нова Будова».

А от абсолютною переможницею стала Яна КРИЦЬКА, котра примусила компетентне журі без жодних сумнівів повірити, що Кам’янцю-Подільському вкрай необхідна «Дитяча молочна кухня».

– Ця ідея в мене народилася разом із сином ще 8 років тому. Неодноразово я пробувала її проштовхнути і в нашому місті, і поза його межами, але тільки завдяки конкурсу «Нові акули бізнесу» таке вдалося, – каже Яна. – Це буде класична молочна кухня, яку пам’ятають ще наші батьки. Різниця лише в тому, що вона матиме комерційну основу.

Фіналістка отримала премію 10 000 грн. й готується до втілення ідеї в життя, вивчаючи досвід роботи таких закладів у інших регіонах країни. А організатори свята тішаться, що дебютував конкурс досить вдало й обіцяють зробити його традиційним.