Четвер, 13 Травня 2021 р.
29 Серпня 2014

ОБЕРЕЖНО: ПЕРЕВІЗНИК-ХАМ

Виявляється, пасажирам кам’янецьких приміських маршрутів часто доводиться терпіти не лише незручні автобуси та розбиті дороги, але й хамовитих водіїв. Мешканка Слобідки-Рихтівської наважилася розповісти, що вислухала від перевізника, дістаючись маршруткою із Кам’янця додому з 12-річним сином.

– Ми зайшли в автобус «Кам’янець-Подільський – Слобідка-Рихтівська», який вирушав до села о 12 годині 40 хвилин, – каже Оксана ГУМЕНЮК. – Місць не було, тому син сів біля шофера, а я поставила сумку на поличку і стала позаду нього. Раптом водій просто вибухнув лайкою та образливими репліками, мовляв, я така-сяка перегородила в автобусі весь прохід. Скажу чесно, стільки матюків я не чула ніколи. Найбільш образливо те, що перевізник принижував мене в присутності мого сина, і жоден із пасажирів не зробив йому зауваження. Вийти з маршрутки я не мала як, бо вдома чекало господарство, до того ж треба було йти на роботу. Всю дорогу я проплакала, а в Рихті ми вийшли з автобуса і пішли додому пішки. Знаєте, я працюю листоношею, і в роботі трапляються різні випадки, проте ніколи не дозволяю собі ображати людей. Тому дуже шкода, що не всі працівники сфери обслуговування вміють себе адекватно поводити.

Про поведінку водія ми вирішили запитати в нього особисто. Проте діалогу не склалося – чоловік, не встаючи з-за керма, через віконце неохоче відповів, що розмови про його хамовитість – то неправда, і, завівши мотора, покинув співрозмовників.

Але, як запевняють у відділі інфраструктури та туризму РДА, «профілактична» бесіда горе-перевізника не обминула. До того ж безконечні звернення пасажирів стосовно недотримання умов перевезення спричинили появу робочої групи, яка 19 серпня «прозондувала» стан приміських автобусів. На чолі з головою РДА Володимиром БАРАНОВСЬКИМ і його заступником Анатолієм КРІЛЕМ спеціалісти перевірили технічний, санітарний стан транспорту та наявність усіх належних документів. Зі слів Анатолія Тихоновича, особливих порушень не виявили, бо водії підготувалися, а незначні недоліки пообіцяли усунути. Втім пасажирам хотілося б, аби декотрі перевізники пообіцяли ще й освоїти відповідні манери поведінки, виключити зі словникового запасу лайку та навчитися спокійно спілкуватися з людьми, котрі платять за їхні послуги.

Тетяна ДИКА, Тетяна ХОПТЯР.