Субота, 23 Жовтня 2021 р.
12 Грудня 2014

СКЛАДНЕ ПРОЩАННЯ З ТЕЛЕФОНОМ

Мобілки потихеньку відправляють в історію стаціонарні телефони. Тож не дивно, що чимало людей сьогодні відмовляються від дротового засобу зв’язку. Але процес розлучення з «Укртелекомом» не всім до вподоби.

До редакції «ПОДОЛЯНИНА» завітав чоловік, який щойно відмовився від послуг цієї компанії. Він був обурений, що в «Укртелекомі» вимагали ксерокопії паспорта та ідентифікаційного коду для розірвання угоди.

– Я готовий показати свої документи, дати переписати їхні дані, – каже наш відвідувач, – але залишати копії відмовився, адже їх можна використати для шахрайських дій.

У кам’янецькому відділі «Укртелекому» працівники пояснюють клієнтам: якби телефон відключали одразу після заявки на розрив договору, копій документів не було б потрібно. Але оскільки абонент ще місяць після того може користуватися телефоном і «наговорити» на хтозна-яку суму, то мусить залишити свої дані. 

– У формі договору з клієнтами є пункт, в якому ми зобов’язуємося зберігати конфіденційність інформації і несемо відповідальність за її нерозповсюдження, – пояснює нам уже начальник відділу обслуговування масового сегменту Хмельницької філії ПАТ «Укртелеком» Олег ВАЛЬЧУК. – Надання ж копій документів узгоджується із законодавством України і є стандартним для таких операцій у різних фірмах.