Понеділок, 06 Грудня 2021 р.
5 Лютого 2016

СПОЖИВАЧІ ЧЕКАЮТЬ РОЗ’ЯСНЕНЬ

Минулого тижня мешканці міста вкотре засипали редакцію численними запитаннями, що стосуються використання природного газу. Кам’янчани не лише занепокоєні рахунками із незрозумілими сумами боргу, але й цікавляться, чому неможливо додзвонитися в управління, як нараховують суму до сплати при плановій повірці лічильника та коли нарешті відкриють обіцяний абонентський пункт на вул.Гагаріна.

На ці та інші запитання нам надали відповідь у газовому господарстві.

• Газовики нагадують, що, відповідно до нових правил, споживачам треба зняти показники свого лічильника першого числа певного місяця та до п’ятого числа (!) передати їх у ПАТ «Хмельницькгаз». Якщо ж показники від мешканця не надійдуть у вказаний термін, то йому нарахують суму на рівні планового місячного об’єму на відповідний період. Саме тому абоненти й отримують квитанції з незрозумілими для них сумами.

Проте панікувати не потрібно – споживач може й надалі сплачувати за своїми показниками. Крім того, робити це можна, користуючись своїми абонентськими книжками.

• По роз’яснення мешканці можуть звернутися до Єдиного сервісного центру за номером: (0382) 68-65-04. Працює і телефон Кам’янець-Подільського управління з експлуатації газового господарства (3-64-60), втім кам’янчани недарма нарікають, що додзвонитися до місцевих газовиків украй важко. У службі зазначають, що причина цього – 50 тисяч абонентів на один телефон.

• Обурені кам’янчани й тим, що досі не відкрився анонсований абоненський пункт у центрі міста, який би значно полегшив транспортні митарства споживачів. В управлінні пояснюють це затримкою фінансування і поки що нічого не прогнозують.

• Звернулася мешканка і по роз’яснення з приводу нарахування плати за газ у період, коли лічильник зняли для планової повірки. Зі слів жінки, тимчасового їй не встановили, а суму вирахували за аналогічний період минулого року. Проте цьогоріч газовим котлом її сім’я не користується, бо використовує електричні прилади, тому, відповідно, й кількість спожитих кубів повинна бути меншою. Як пояснюють фахівці, в такому разі споживач повинен написати в управління заяву з проханням припинити газопостачання до газового приладу, який він не використовує. Опломбування відбувається безкоштовно. Після повірки лічильника та його встановлення пломба знімається і прилад запускається в експлуатацію.