Середа, 24 Квітня 2024 р.
15 Липня 2016

ЯМИ ТА МІЛЬЙОНИ ДЕРЖАВНИХ ДОРІГ

Поки комунальники латають міські дороги, ремонту дочекалися й найбільш розбиті кілометри національного значення, що проходять у межах Кам’янця-Подільського. Лімітів державного фінансування вистачило трохи більше ніж на 2 км автодороги «Житомир – Чернівці», яка не бачила свіжого асфальту понад 40 років.

ЯМИ ТА МІЛЬЙОНИ ДЕРЖАВНИХ ДОРІГ

– Загалом автошлях Н-03 потребує ремонту на всій протяжності, – коментує «Подолянину» перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області Станіслав ВІНСЬКИЙ. – Ця дорога взагалі втратила свою тривкість. Проте, відповідно до суми коштів, виділених для Хмельницької області й конкретно на цей напрямок, ми вибирали найгірші ділянки, аби хоч трохи покращити транспортно-експлуатаційні характеристики. Ремонту дочекалися кілометри при в’їзді до Кам’янця-Подільського з боку Чернівців та об’їзна дорога, що проходить містом по вулиці Крип’якевича.

Наразі кам’янецькі водії вже випробовують нове покриття, встелене у районі стаціонарного поста ДПС (на фото). Як кажуть у Службі автодоріг, тут відрихтували два кілометри шляху, кошторисна вартість цих робіт – 8 млн.грн.

Незабаром візьмуться дорожники й за об’їзну. Правду кажучи, їй пощастило менше: відремонтують лише 190 м шосе в районі в’їзду в гуртовий ринок. 700 тис.грн. планують витратити на двошарову основу із асфальтобето-ну і тонке покриття висотою 5 см. Ці роботи виконує ПАТ «Хмельницьке шляхобудівне управління №56». А зливову каналізацію на цій вулиці прочистили міські комунальники.

За словами Станіслава Вінського, в цілому стан дорожнього господарства України зовсім не радує, а дофінансування ремонту автошляхів, яке так гучно обіцяли урядовці, – це швидше піар-акція ніж реальна перспектива…

У місті ж продовжуються дорожньо-ремонтні роботи. За минулий тиждень комунальники попрацювали на Голосківському шосе, вулиці Індустріальній, у дворових проїздах (30 років Перемоги). Крім того, у зв’язку з підвищенням температури повітря, в місті за допомогою спеціальної техніки почали поливати центральні шляхи, виливаючи щодня близько 26 куб.м води. У першу чергу поливальна машина виїжджає на вулиці з інтенсивним рухом транспорту – пр.Грушевського, Гагаріна, Огієнка, Лесі Українки та Шевченка.