Неділя, 28 Листопада 2021 р.
12 Січня 2018

КРОК НАЗАД, ДВА КРОКИ ВПЕРЕД

Цією перефразованою думкою одного з натхненників комунізму хочеться охарактеризувати деякі рішення міськради, ухвалені народними обранцями на засіданні сесії 10 січня.

Цивілізованими і прогресивними кроками назустріч майбутньому можна назвати затвердження програми щодо інноваційного електричного траспорту та програми капітального ремонту мереж вуличного освітлення центральної частини міста із заміною світильників на LED.

А ось кроком назустріч ми­нулому стало вилучення з переліку на перейменування вулиці Суворова, мешканці якої добивалися цього декілька місяців. Отже, в битві «хто чию свідомість переламає» виборці перемогли народних обранців, а ідеї процитованого вище натхненника взяли верх над ідеями національної самоіденти­фікації.

КРОК НАЗАД, ДВА КРОКИ ВПЕРЕДПовертаючись до програми електротранспорту, зазначимо, що доповідав із цього питання екс­мер міста Анатолій КУЧЕР. Якщо хтось пам’ятає ­ у «білу хату» він потрапив завдяки обіцянкам запустити тролейбус. Зізнавшись із трибуни сесії, що йому це не вдалося, Анатолій Іванович запевнив, що залишається прихильником електротранспорту, і саме тепер у міста з’явилася можливість потрапити до відповідної державної програми. Вона передбачає запуск пілотного проекту з виділенням державних коштів для придбання електробусів. Анатолій Кучер (на фото) і його однодумці з ГО «Кам’янецький тролейбус» сподіваються, що Кам’янець виграє, і його старовин­ними вуличками курсуватиме екологічний транспорт. До речі, під час нещодавнього інвестиційного форуму зі Львова був при­ве­зений для демонстрації електробус.

Але є не одне «але». По­перше, електробуси ­ річ недешева, в середньому близько 11 млн.грн., а знаючи практику існування державних програм, явно буде потрібне співфінансування з міського бюджету. По­друге, не варто недооцінювати власників кам’янецьких маршруток, які навряд чи легко відмовляться від своїх грошей. По­третє, поки що відсутня за непотрібністю мережа елект­розаправочних станцій. Їх будівництво також потребує грошей.

Проте з чогось усе одно потрібно починати, і хтозна, можливо, саме Кам’янцю вдасться вирушити в майбутнє на електробусах.

Також на засіданні сесії депутати затвердили програму поточного (ямкового) ремонту доріг із використанням регенератора асфальтобетону. На сесії розгорілися дискусії щодо доцільності його використання для латання ямок на холодній землі. Комунальники зазначили, що мають чим землю розігріти, і дуже добре, що в нас є рециклер, бо взимку всі асфальтні заводи стоять.

А заробляти ямки просто необхідно, бо через декілька місяців із невеликої ямки виросте кратер. До речі, директор департаменту ЖКГ Олександр БАБЧИНСЬКИЙ повідомив колегам, що на нього через ямки склали протокол, і він мусить сплатити 1200 грн.

Учора на виконкомі було затверджено собівартість 1 кв.м асфальту, вкладеного за допомогою регенератора асфальтобетону ­ 428 грн.

Серед інших рішень сесії ­ зміни до бюджету міста, земельні питання, ухвалення плану роботи міськради на це півріччя тощо.