Середа, 08 Грудня 2021 р.
21 Грудня 2018

ЩО З ПЛАТІЖКАМИ ЗА СВІТЛО?

– У платіжці за електроенергію мене здивувало, що разом із рахунком прийшла якась «заява-приєднання» до умов двох договорів – надання послуг із розподілу електроенергії та про постачання цієї ж електроенергії. Пишуть, що ці документи треба заповнити і віднести в РЕМ чи відправити поштою. Я – пенсіонерка, на вулицю майже не виходжу, а взимку – й поготів. Якщо не заповню того папірця, то мені вимкнуть світло? І взагалі, хто людською мовою пояснить, що то за заяви? – із такими запитаннями звернулася до редакції наша читачка Інна Омелянівна.

Такі листи із заявами-приєднаннями з жовтня отримали всі мешканці міста та району.

На офіційному сайті «Хмельницьк­обленерго» пояснюють, що в енергопостачальних компаніях України від­окремлюють розподіл і постачання електричної енергії. Відповідно, на території Хмельницької області буде функціонувати дві компанії: компанія з розподілу електроенергії – «Хмельницькобленерго», і компанія з постачання електроенергії – ТОВ «Хмельницькенергозбут».

Тому споживачам і надіслали «заяви-приєднання». В них треба перевірити дані, а при виявленні неточностей, звернутися до сервісного центру РЕМ.

А якщо дані співпадають, то бігти в РЕМ чи на пошту не варто. Бо якщо господар продовжує споживати електрику чи сплачувати за неї, то він автоматично приєднується до умов договорів. Рахунок для двох компаній буде один.

Нагадаємо, що змінився і формат особового рахунку побутового споживача. Тобто, раніше він був 6-значним, а надалі ідентифікація буде відбуватися виключно на основі 14-значного коду, який і є новим особовим рахунком (перед вашим старим рахунком до нового додаються 11900000). Отже, здійснюючи оплати, споживачу потрібно вказувати саме 14-значний особовий рахунок.

Якщо у вас виникли ще запитання, то можете звернутися до Контакт-­центру «Хмельницькобленерго».