Неділя, 22 Травня 2022 р.
21 Січня 2011

ЖИТЛОВІ СУБСИДІЇ

В умовах підвищення цін і тарифів на житлово-комунальні послуги для соціального захисту малозабезпечених родин існує програма житлових субсидій.

Незалежно від змін цін і тарифів на житлово-комунальні послуги сім’ї, яким призначено житлові субсидії та котрі складаються з непрацездатних осіб, сплачують за житлово-комунальні послуги не більше 10% сукупного доходу в межах норм споживання з урахуванням пільг, а сім’ї з працездатних осіб – 15% середньомісячного сукупного доходу.

При цьому норма володіння чи користування комунальними послугами встановлюється, виходячи з 21 кв.м на кожного зареєстрованого у житловому приміщенні та додатково 10,5 кв.м на сім’ю. Для осіб, які зареєстровані в 1-кімнатній квартирі, на загальну площу незалежно від розміру квартири.

Урядовим рішенням із серпня 2010 р. значно спрощено процедуру звернення по призначення житлових субсидій. Відтепер надаються такі документи: 

– паспорт;

– заява;

– довідки про доходи кожного із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб за останні 6 місяців, що передують місяцю звернення (для працездатних осіб);

– декларація про доходи та майновий стан зареєстрованих.

За умови звернення із заявою про призначення субсидії у разі затвердження нових тарифів і цін на житлово-комунальні послуги субсидія призначається протягом 3 місяців із часу підвищення розміру платежів і протягом 2 місяців з початку опалювального сезону.

Субсидії не призначається, якщо:

– серед зареєстрованих на житловій площі є працездатні громадяни, які протягом 3 місяців, що передують місяцю звернення по призначення субсидії, не працювали, не навчалися, не перебували на обліку в Центрі зайнятості як такі, що шукають роботу;

– серед зареєстрованих або членів їхніх сімей є додаткові житлові приміщення, які придбані не більше року тому, або площа яких перевищує норми володіння, чи вони мають два автомобілі.

Але в окремих випадках, виходячи з конкретних обставин, що склалися у сім’ї, субсидію може бути призначено як виняток, на підставі рішення комісії та акта обстеження матеріальних побутових умов сім’ї.

В управлінні праці та соціального захисту населення працює телефон «Гарячої лінії»: 2-10-25 (для довідок і надання консультацій).

Приймальня громадян працює: понеділок-четвер, 8.00-19.00; п’ятниця, 8.00-18.00, без обідньої перерви.