П'ятница, 29 Березня 2024 р.
30 Березня 2012

НОВИЙ АВТОТАРИФ: НУЛЬ ПЛЮС СТАНЦІЙНИЙ ЗБІР

Днями до редакції «ПОДОЛЯНИНА» звернулись пільговики із проханням пояснити, чому тепер за оформлення нульового квитка на приміських маршрутах вони повинні платити на 16 коп. більше?

– Щоб відмітитися в касі, з нас раніше брали 1 грн., потім – 1,16 грн., а тепер ми платимо 1,32 у зв’язку із тим, що подорожчав проїзд. Але я не можу зрозуміти – касові апарати на солярці працюють? За що ж нам підвищили плату? Тим більше, що у місті є комунальний автобус, який возить пенсіонерів безкоштовно, а ми чим гірші? – скаржаться жителі с.Колодіївка.

На автовокзалі нам пояснили, що дійсно перевізники звернулись до обласної влади з проханням збільшити тарифи за проїзд. Причина шаблонна: зростання ціни на пальне та паливно-мастильні матеріали. Проте для пільгових категорій проїзд є безкоштовним. Платити вони змушені лише за станційний збір, котрий, на перший погляд, не має жодного відношення до підвищення цін на квитки. 

Однак так лише здається, насправді ж собака зарита в новій формулі підрахунку станційного збору. Якщо раніше в цей платіж входила конкретна ціна за конкретну послугу, то відтепер ціна за обслуговування автостанції залежить від вартості власне тарифу на проїзд: більший тариф – вищий збір. Щоправда, він не може перевищувати 10% від вартості проїзду. 

Начальник автовокзалу Володимир БАЛЛА зазначив:

– Думаю, що не така велика біда заплатити 1 гривню за проїзд в 40 км, тим більше, що ціна на квиток збільшилася. Їдуть же вони безкоштовно, а сплата станційного збору не наша забаганка, а дотримання чинного законодавства.

Чому чиновники найвищого рівня додумалися вираховувати розмір станційного збору саме так, невідомо. Тарифи зросли фактично за ніч, але чи змінився після цього комфорт перевезень?