Четвер, 25 Лютого 2021 р.
7 Вересня 2012

НА ЗАВАДІ СТАЛИ РЕЙКИ І ШПАЛИ

НА ЗАВАДІ СТАЛИ РЕЙКИ І ШПАЛИУ «ПОДОЛЯНИНІ» від 24 серпня було опубліковано статтю «У кожного своя правда», в якій ішлося про незадоволення жителів с.Кам’янка безперервним рухом вантажного транспорту головними вулицями села.

Селяни вимагали від керівників ТОВ СП «Нібулон» будівництва об’їзної дороги. Прокоментувало ситуацію і керівництво елеватора. На підтвердження слів про відмову у відновленні залізничного переїзду, де й планувалося будівництво альтернативної траси, генеральний директор ТОВ СП «Нібулон» Олексій ВАДАТУРСЬКИЙ цього тижня додатково надіслав нам відповідь від керівництва Державного територіально-галузевого об’єднання «Південно-Західна залізниця». У листі дослівно йдеться про таке: «На ваше звернення від 24 липня 2012 р. щодо відкриття залізничного переїзду на 227 км пк2 перегону Гуменці – Кам’янець-Подільський повідомляємо, що вказаний переїзд було закрито для руху автотранспорту понад 20 років тому. Для визначення можливості його відкриття 8 серпня 2012 р. була створена комісія за участю компетентних представників підрозділів залізниці та вашого підприємства.

В ході роботи комісії встановлено, що для перетину залізниці на цій дільниці діє залізничний переїзд із черговим працівником на 230 км ст.Кам’янець-Подільський та облаштовано шляхопровід, який перетинає залізницю на 229 км пк8 цієї дільниці. Відповідно до спеціальних вимог, не допускається відкриття залізничних переїздів, якщо на відстані, меншій, ніж 5 км, є діючий переїзд, шляхопровід або проїзд під штучними спорудами. Саме тому відкриття залізничного переїзду на 227 км ст.Кам’янець-Подільський буде суперечити вимогам діючих нормативних документів. Крім того, в ході роботи комісії було встановлено, що місцеві умови не придатні для влаштування залізничного переїзду: не забезпечуються умови видимості для автотранспорту, колії знаходяться на різних рівнях, у вказаному місці проходить магістральний кабель зв’язку, сигнально-блокувальний кабель, облаштований стрілочний перевід».