П'ятница, 26 Квітня 2024 р.
24 Лютого 2012

ПО КАР’ЄРУ – ВАЖКОЮ АРТИЛЕРІЄЮ

Бичем району голова рай­де­ржадміністрації Михайло ЖЕ­ЛІЗНИК  назвав ДП «Нігинський кар’єр». 

ПО КАР’ЄРУ - ВАЖКОЮ АРТИЛЕРІЄЮ– Найбільша ганьба нашого району, яка сьогодні має хороші тенденції в плані виконання соціально-еконо­мічної програми як обласної, так і ра­йонної, носить назву «Нігинський кар’єр». Це підприємство, котре має всі передумови для того, щоб працювати. Вчора в мене була зустріч зі столичним директором, точніше заступником директора, Геннадієм СУПІХАНОВИМ, котрий уже там не працює. Він мені чітко сказав, що це підприємство не може бути збитковим у жодному випадку. Таке розташування кар’єру, близька відстань корисних копалин, попит на ринку – все це спонукає до того, щоб процвітати, працювати й вчасно сплачувати податки і заробітну плату, – заявив Михайло Дмитрович 22 лютого на черговій колегії райдержадміністрації.

Реальна картина виглядає дещо по-іншому. На сьогодні ДП «Нігинський кар’єр» заборгувало 6 млн. 

724,6 тис.грн. податків та 2 млн. 80 тис.грн. внесків до Пенсійного фонду, тоді як загальний податковий борг району складає 10 млн. 33,2 тис.грн. 

Не дає спокійно жити кар’єр і місцевим жителям – 20 лютого до голови РДА  із проханням про допомогу звернулися 20 мешканців селища Сахкамінь. Вони скаржилися на те, що машини, котрі курсують з кар’єру, їдуть не об’їзною дорогою, а сіль­сь­кою, просто їм по­під тини. Інтервал проходження авто становить 7-8 хв., а це спричиняє і гуркіт, і руйнування будинків поблизу дороги.

– Якби я там жив, то, чесне слово, робив би революцію! Якщо ми будемо сидіти на місці й чекати, то так питання не вирішиться, тому я прошу підготувати доручення за результатами колегії та проїхатися по підприємству важкою артилерією, негайно припинивши цю вакханалію, – обурився Михайло Дмитрович.

Крім того, на колегії розглядалися питання про виконання зведеного бюджету району за 2011 р., стан боротьби зі злочинністю та корупцією, забезпечення законності, правопорядку, прав і свобод громадян, а також про організацію особистого прийому громадян та розгляд письмових звернень за підсумками 2011 р.