ЗАМІСТЬ АКЦІЇ – НУЛІ
Вчора до редакції «ПОДОЛЯНИНА» масово зверталися клієнти «Київстару». Кам’янчани обурювалися тим, що з їхніх рахунків зникли гроші.
– Мені не нарахували акційних хвилин. Крім цього, з рахунка зникли всі гроші, – скаржиться кам’янчанка Наталія.
– Потрібно було негайно зателефонувати лікарю, а зробити цього не змогла. Бо на рахунку, який днями поповнила, були нулі. Понад 20 гривень як корова язиком злизала, – обурювалася жителька району.
Куди зникли гроші, «ПОДОЛЯНИНУ» прокоментувала прес-служба «Київстару»:
– У зв’язку із збоєм у роботі програмного забезпечення (білінг), у деяких абонентів передоплатної форми обслуговування виникли ускладнення з нарахуванням абонентської плати за послугами та тарифами. Наші фахівці роблять усе можливе, аби якнайшвидше усунути проблему. Корегування балансів абонентів буде вирішено за декілька тижнів і повідомлено через смс. Із запитаннями звертатися до call-центру.