Середа, 24 Квітня 2024 р.
19 Вересня 2014

ЗА ТРИ КОПИ НЕ ЗАРИЄШ ПЕРЕКОПИ

Ще декілька тижнів після ремонтних робіт на проспекті Грушевського висипаний там щебінь розлітався з-під коліс авто. І це тільки один із півсотні невпорядкованих перекопів у місті, котрі нав’язливо доповнюють і без того невтішну дорожню картину. 13 вересня під час виїзної наради посадовці та комунальники таки доїхали до найбільш проблемних перекопів, розуміючи, мабуть, що перериті «рани» на понівеченому асфальті самі не загояться.

ЗА ТРИ КОПИ НЕ ЗАРИЄШ ПЕРЕКОПИ– Після прокладання комунікацій на проспекті Грушевського працівники КП «Міськтепловоденергія» абияк засипали перекоп і поїхали геть, ­ каже міський голова Михайло СІМАШКЕВИЧ. ­ В сьогоднішньому скрутному становищі такі речі недопустимі. Треба завчасно планувати ремонт теплотрас спільно із ЖКГ. А якщо ж стався порив, і були проведені аварійні роботи, потрібно в найкоротші терміни відновлювати дорожнє покриття, бо через рік його площа збільшується вдвічі.

Схема ж, за якою в місті виконуються перекопи, чи приватними особами, чи комунальними підприємствами, така: спеціальний дозвіл на це видає

КП «Інспекція з контролю за благо­устроєм і санітарним станом міста». Втім добро на перекопування дорожнього покриття вам дадуть тільки після укладання договору зі спеціалізованим під­приємством, яке потім зможе впорядкувати зруйнований асфальт. Здебільшого такі технічні роботи виконує КП «Комбінат благоустрою». Більше того, в отриманому дозволі вказується ще й термін ліквідації перекопу.

Та, очевидно, в місті часто не вкладаються в такі терміни. Розгромленими бордюрами, понівеченою зеленою зоною й переритою дорогою з болотом по коліна кам’янчани можуть «милуватися» на вулицях Довгій, Тімірязєва, Гагаріна, Космонавтів, 30 років Перемоги, Пушкінській. То чому ж ота, здавалося б, надійна схема не спрацьовує?!

– Сьогодні в Кам’янці є півсотні невпорядкованих перекопів, і всі вони, крім одного, залишилися саме після робіт КП «Міськтепловод­енергія», ­ каже заступник міського голови Сергій БАБІЙ. ­ Рік тому в нас було неліквідованих 102 перекопи, 90 з яких ­ теж цього підприємства.

Зі слів Сергія Віталійовича, проблема, насамперед, у коштах. Втім знаємо, що дискусійним завжди було й питання: за чиї гроші повинні впорядковуватися перериті МТВЕ дороги?

– Від самого початку робіт і до кінця ­ це технологічна робота підприємства, включно з відновленням асфальту, ­ каже заступник мера. ­ «Міськтепловод­енергія» самостійно вирішує, з ким укласти угоду, де взяти асфальт і чим його привезти. Інша справа, що ми беремося допомогти комунальному підприємству міста, і міська рада в своєму бюджеті таки передбачила гроші на це, але тільки 50 тисяч гривень на рік. Тому, якщо ці гроші закінчилися, МТВЕ повинна виконувати роботи за свої.

Сьогодні ж ми плануємо запозичити досвід міста Хмельницького, де перекопи на території будинків повністю впорядковуються водоканалом, а верхнє покриття саме на міських магістралях і центральних дорогах ­ за гроші міста. Так, швидше за все, робитимемо й ми ­ будемо виділяти кошти на саме лише асфальтування міських доріг, які пережили перекопи.