Субота, 20 Квітня 2024 р.
5 Червня 2015

НА ТРАСІ ЯМКИ, В БЮДЖЕТІ – ДІРКИ

Ремонтний сезон минає, ями не латаються, дорожники бідкаються, а влада при цьому обіцяє європейський контроль за виконанням робіт… Інакше не опишеш сьогоднішню картину на автошляхах державного значення, які обслуговуються філією «Кам’янець-Подільська ДЕД».

НА ТРАСІ ЯМКИ, В БЮДЖЕТІ - ДІРКИВсередині травня начальник Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області Петро ГНИДЮК у розмові з журналістами розповів про «залучення до ремонтних робіт необхідної кількості сил і засобів, підвищення темпів виконання робіт і підготовку мережі доріг державного значення Хмельниччини до нового туристичного сезону». А кам’янецькі працівники дорожньої галузі по завершенні місяця назвали травень… мертвим сезоном.

Поки Служба автодоріг інформує про ліквідацію ямковості на основних напрямках доріг загального користування державного значення, дорожникам філії «Кам’янець-Подільська ДЕД» звітувати взагалі немає про що. За минулий місяць вони не відремонтували жодного метра на державних дорогах. Про це з досадою повідомив нам начальник філії Василь ЧОРНИЙ.

– Фінансування – нуль. На папері кошти є, але фактично їх ніхто не видає, – каже Василь Володимирович. – Якщо в квітні трохи було грошей, то за травень ми не залатали жодної ями, тільки декілька договорів по сільських радах зробили, щоб працівникам дати хоч якусь заробітну плату. Святе літо, а люди сидять без роботи. Нам немає за що купити ні солярки, ні бензину. А основна проблема – відсутність бітуму. Від безвиході плануємо на найближчій сесії районної ради звернутися до влади з проханням позичити нам хоча б 100 тисяч гривень, аби філія змогла придбати бітум.

Не приховує фінансової ситуації й перший заступник начальника Служби автодоріг у Хмельницькій області Станіслав ВІНСЬКИЙ:

– Із 11,4 мільйона гривень передбаченого на травень фінансування не надійшло ні копійки! Хмельницьким облавтодором, у тому числі й Кам’янець-Подільською фі­лією, виконано робіт на 6 мільйонів 900 тисяч гривень, проте не отримано нічого. Цією інформацією вже володіє обласна державна адміністрація. Наразі обігових кош­тів немає, відповідно маємо забор­гова­ність із зарплати, за матеріали та енергоносії. Сьогодні чекаємо грошей, але коли вони мають бути, наразі невідомо. Якщо раніше можна було взяти в борг, то наразі ніхто не хоче з нами мати справи через розмови про реформування дорожньої галузі й невідому подальшу долю цією структури.

А поки дорожники чекають грошей, Кабмін впроваджує жорсткіші вимоги контролю за виконанням дорожніх робіт, обіцяючи залучити німецьких фахівців. Недобросовісних працівників, які кластимуть асфальт у необроблену яму чи воду, каратимуть кримінальною відповідальністю.

– Міжнародних експертів у нас ще не було, – розповідає Станіслав Вікентійович. – Поки що за окремими дорученнями «Укравтодору» перевіряти якість робіт приїжджає підприємство «Дорцентр», працівники якого роблять зауваження та висновки.