Четвер, 25 Квітня 2024 р.
2 Червня 2017

«УКРПОШТА» В НОГУ ІЗ ЧАСОМ

Державне підприємство «Укрпошта» намагається не відставати від сучасного ритму життя і постійно впроваджує багатогранні послуги у сфері поштового зв’язку. Аби йти в ногу із часом, залишатися конкурентоспроможними та залучати нових клієнтів, пошта розширює свої сервіси, зважаючи при цьому на потреби споживачів.

«УКРПОШТА» В НОГУ ІЗ ЧАСОМ

– Унаслідок виникнення нових технологій і мережі Інтернету, «Укрпошта» постійно вдосконалює своє обслуговування, – розповідає заступник начальника Центру поштового зв’язку №2 Оксана Колачова. – Хоч і доводиться конкурувати з іншими приватними підприємствами, але ми завжди намагаємося оновлювати спектр послуг. У відділеннях поштового зв’язку наші користувачі, крім відправлення листів, оплати комунальних послуг чи отримання пенсій, також можуть застрахувати майно, транспорт і навіть життя. Діє і добровільне страхування від медичних витрат і фінансових ризиків унаслідок втрати документів чи нещасного випадку.

Серед послуг ПАТ «Укрпошта» з оформлення та продажу страхових продуктів (полісів), поштові відділення жителям міста та району пропонують добровільне страхування цивільної відповідальності власників наземного транспортного засобу «Автоцивілка+», «Захист тварин», «Відповідальність перед сусідами», «Захист оселі», відповідальність перед третіми особами «Експрес-домівка».

Для задоволення попиту користувачів у пересиланні товарів і документів у найкоротші терміни «Укрпошта» пропонує клієнтам низку послуг і сервісів з експрес-пересилання, кур’єрську доставку як додатковий сервіс, а також поштові відправлення вагою понад 30 кг.

Із 1 травня 2017 р. почали діяти послуги «Укрпошта експрес» та «Укрпошта стандарт», згідно з якими доставка у більшість міст і населених пунктів України здійснюється за тарифами «Укрпошти» для відправлень великої ваги по Києву і Україні відповідно.

Ці послуги дають можливість доставляти відправлення за 1-2 робочі дні між обласними центрами, а в межах області, за умови, що відправлення отримано у відділенні до 12 години, – протягом дня.

Попри нещодавнє впровадження додаткових послуг, цінова політика швидкісних пересилань залишається нижчою на 30-40%, ніж тарифи інших учасників ринку.

– Завдяки оптимальному співвідношенню швидкості, ціни та якості, послуга набирає широкого попиту серед споживачів. Важливим є і додатковий сервіс «Кур’єрська доставка», за допомогою якого клієнт може отримати чи надіслати реєстровані листи та посилки у зручний для себе час за вказаною адресою, – зазначає Оксана Вікторівна.

Крім цього, Кам’янець-Подільський ЦПЗ №2 реалізує соціальний проект «Адміністратив-ні послуги: спрощений доступ через пошту», який передбачає створення доступних і зручних умов для отримання послуг, що надаються державними органами влади. Таким чином, громадянам не обов’язково вистоювати довгі черги, аби отримати довідку про доходи чи надіслати заяву про перерахунок пенсії. Усі ці адміністративні послуги, а їх близько 50, діють через відділення поштового зв’язку, тож, звернувшись у будь-яке із них, суб’єкти господарювання та бізнес-структури мають можливість отримати кваліфіковану консультацію та необхідну інформацію.

Оксана НЕСТЕРОВСЬКА.