ЗНОВУ ЗА СТАРЕ?!
Нещодавно Кабінет Міністрів схвалив Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 р. Поки вирішується питання відеофіксації, проблеми перевищення швидкості та великої кількості ДТП будуть вирішувати старими добрими методами. Стратегія передбачає щось на кшталт повернення ДАІ – створення схожого підрозділу, який із 2017 р. виконуватиме функції ліквідованої структури.
Із 12 червня перші 20 автопатрулів дорожньої поліції взяли під контроль 1200 км доріг України. Серед них траси міжнародного і національного значення «Київ – Харків», «Київ – Зборів», «Луцьк – Ковель», «Ягодин – Сарни». Загалом передбачається, що патрульні поліцейські контролюватимуть безпеку на 9 тисячах кілометрів українських доріг.
Дорожня поліція не є окремою структурою або підрозділом. Це частина патрульної поліції: одні й ті ж поліцейські можуть нести службу як на трасі, так і в містах.
За оцінками експертів у сфері безпеки дорожнього руху, основною причиною збільшення кількості ДТП є відсутність дорожньої поліції. Саме тому на українських автошляхах знову будуть «пиняти», проте «нововведення» стосується не всіх доріг.
– Створено дорожню поліцію, яка обслуговуватиме міжнародні, національні та траси державного значення, – розповідає старший інспектор сектору безпеки дорожнього руху Кам’янець-Подільського відділу поліції Віталій ЧАБАН. – Через наше місто пролягає національна траса Н03 «Житомир – Чернівці», а отже, на посту «Довжок» патрулюватиме дорожня поліція. Проте поки що здійснюється набір на навчання – в нашому місті нововведення запрацюють до кінця 2017 року. Що стосується врегулювання руху на інших дорогах міста, то цим, як і раніше, займаються сектор безпеки дорожнього руху та патрульна поліція.
Ольга БАНАХ.