Субота, 27 Лютого 2021 р.
23 Червня 2017

ЗНОВУ ЗА СТАРЕ?!

Нещодавно Кабінет Міністрів схвалив Стратегію підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 р. Поки вирішується питання відеофіксації, проблеми перевищення швидкості та великої кількості ДТП будуть вирішувати старими добрими методами. Стратегія передбачає щось на кшталт повернення ДАІ – створення схожого підрозділу, який із 2017 р. виконуватиме функції ліквідованої структури.

ЗНОВУ ЗА СТАРЕ?!

Із 12 червня перші 20 автопатрулів дорожньої поліції взяли під контроль 1200 км доріг України. Серед них траси міжнародного і національного значення «Київ – Харків», «Київ – Зборів», «Луцьк – Ковель», «Ягодин – Сарни». Загалом передбачається, що патрульні поліцейські контролюватимуть безпеку на 9 тисячах кілометрів українських доріг.

Дорожня поліція не є окремою структурою або підрозділом. Це частина патрульної поліції: одні й ті ж поліцейські можуть нести службу як на трасі, так і в містах.

За оцінками експертів у сфері безпеки дорожнього руху, основною причиною збільшення кількості ДТП є відсутність дорожньої поліції. Саме тому на українських автошляхах знову будуть «пиняти», проте «нововведення» стосується не всіх доріг.

– Створено дорожню поліцію, яка обслуговуватиме міжнародні, національні та траси державного значення, – розповідає старший інспектор сектору безпеки дорожнього руху Кам’янець-Подільського відділу поліції Віталій ЧАБАН. – Через наше місто пролягає національна траса Н03 «Житомир – Чернівці», а отже, на посту «Довжок» патрулюватиме дорожня поліція. Проте поки що здійснюється набір на навчання – в нашому місті нововведення запрацюють до кінця 2017 року. Що стосується врегулювання руху на інших дорогах міста, то цим, як і раніше, займаються сектор безпеки дорожнього руху та патрульна поліція.

Ольга БАНАХ.