КОЖНУ ГРИВНЮ – В АСФАЛЬТ
Учора Кам’янець-Подільський із робочим візитом відвідав Прем’єр-міністр України Володимир ГРОЙСМАН. Провів тут всеукраїнську нараду з питань безпеки дорожнього руху, на власні очі побачив, як освоюються державні кошти на «Тещиному язику», встиг побувати на експрес-екскурсії в Кафедральному костелі апостолів Петра і Павла та навіть зустрівся зі студентами К-ПНУ ім.Івана Огієнка. Щоправда, на ще один запланований об’єкт – сучасну ТЕС, відкриття якої відбулося цього літа, – Прем’єр-міністр так і не потрапив.
У с.Гуменці зустрічало посадовця керівництво області, міста та району. Наразі там активно ведуться ремонтні роботи, адже востаннє такі відбувалися ще 1970 року.
В квітні тут стартував капремонт із облаштуванням додаткової смуги. Все робиться за окремою бюджетною програмою, а сам проект будівництва сформовано з урахуванням вимог безпеки.
– Ми почали масштабно будувати дороги в Україні, я думаю, українці це бачать, – оглядаючи «тещин», зазначив Володимир Борисович. – Але бачать і багато доріг, які нам поки що не вдалося відремонтувати. Важливі не лише дороги, а й безпека на них. У рамках дорожнього фонду цьогоріч виділили понад 2 мільярди гривень на проведення заходів із підтримки безпеки руху. Я противник темпів освоєння коштів, я – за те, аби роботи виконувалися якісно. Працюємо над тим, щоб кожна гривня була вкладена в якість українських доріг.
Після оглядин ремонту Прем’єр-міністр провів нараду із чиновниками з профільних міністерств і представниками влади на місцях з питань безпеки дорожнього руху, після якої викроїв час і для спілкування з пресою.
– Я провів нараду саме в Кам’янці-Подільському і відвідав один з об’єктів, де гинули люди на невідремонтованій, аварійно небезпечній, але життєво необхідній дорозі, – коментує Володимир Гройсман. – Аби дороги були не лише якісними, а й безпечними, маємо напрацьований механізм. Уже з 8 жовтня Нацполіція контролюватиме швидкість руху. Перший тиждень – профілактично. Поліцейські пояснюватимуть, які штрафи чекають за перевищення швидкості та чим таке порушення може загрожувати життю водія й пасажирів. Адже саме цей чинник найчастіше є причиною аварій.
Я не ставлю за мету карати людей, але всі мають розуміти, що ДТП – це нехтування правилами дорожнього руху. А вже через тиждень будуть повністю задіяні всі механізми штрафних санкцій. Наше завдання – забезпечити зниження на 30% смертності та рівня ДТП на дорогах.
Окрім цього, з вересня запроваджено нові будівельні
норми. Сьогодні в Україні можливо будувати і проектувати дороги так, як це відбувається в Європі.
Ще одна наша ініціатива – потрібно приділити серйозну увагу безпеці дітей. Буде розроблена спеціальна урядова програма, яка забезпечить школярів світловідбивальними засобами.