СИТУАЦІЯ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД «ДОБРОБУТУ» ТА ГРОМАДЯН
Недавно до редакції «Подолянина» завітала кам’янчанка Клавдія ЧЕРНІОЛЕВСЬКА. Жінка скаржиться, що в її будинку, за адресою: Пушкінська, 35, існує декілька проблем, на які не реагує управлінська компанія, яка обслуговує будинок.
«У цьому домі я проживаю 50 років. Моя квартира розташована на нульовому цокольному поверсі. Цоколь високий, і ми підіймаємося в під’їзд високими та зруйнованими сходами, яких є 11».
Також жінка жалілася і на наявність тріщини у фундаменті будинку, але найбільшою проблемою було інше:
«Перед вхідними дверима в під’їзд збудований піддашник. На нього замість стічної труби вмонтували жолобок із жерсті. У дощову погоду вода ллється по вікнах і стінах моєї кухні.
За словами жінки, про наявні проблеми вона неодноразово повідомляла УК «Добробут» ще із червня. Дзвонила також і на гарячу лінію міськради, однак ніде не допомогли:
«На початку червня сталася злива, яка затопила стінку кухні.
Я подзвонила в «Добробут». Терміново приїхали майстер і два підсобні працівники, які подивилися й сказали, що наступного дня поставлять водостічну трубу. Так я й не дочекалася ні майстра, ні водостічної. Першого серпня звернулася на гарячу лінію міськвиконкому. Чергова на лінії повідомила, що вона розмовляла з головним інженером «Добробуту», але він до сьогодні не з’явився.
Отже, через декілька днів, як почало дощити, журналісти завітали за вказаною адресою, аби перевірити стан справ.
У фундаменті справді тріщина, а сходи, що ведуть у під’їзд до пані Черніолевської, високі й незручні, особливо для мешканців похилого віку.
Проте ще до нашого прихо-ду працівники «Добробуту» встигли замість «жолобка зі старої бляхи» зробити звичну водостічну трубу, яка, за словами Клавдії Степанівни, з’явилася там за день до нашого візиту.
Однак ми все ж звернулися до директора УК «Добробут» Андрія ВІННІЧУКА по коментар до листа нашої читачки.
– Будь-яких письмових звернень на адресу підприємства не надходило. Тобто, жодної заяви з цього будинку немає, – каже Андрій Віннічук. – Але в нас усе ж є певні можливості для здійснення протиаварійних робіт. Це й було зроблено при черговому обстеженні дому. Майстер технічної дільниці виявила несправність,
ми направили туди людей та усунули проблему зі стічною трубою.
Також, за словами Андрія Петровича, ускладнює можливість реагування на такі недоліки і безвідповідальність громадян:
– Потрібно, щоб люди платили за комунальні послуги. Оскільки для того, щоб виконати будь-які роботи, наша компанія повинна придбати матеріали, нарахувати працівникам заробітні плати, сплатити податки та військовий збір. А за мешканцями цього під’їзду є заборгованість у розмірі 17791 грн.
Олександр ЩЕРБАТИХ.