Неділя, 11 Травня 2025 р.

СИТУАЦІЯ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД «ДОБРОБУТУ» ТА ГРОМАДЯН

Недавно до редакції «Подолянина» завітала кам’янчанка Клавдія ЧЕРНІОЛЕВСЬКА. Жінка скаржиться, що в її будинку, за адресою: Пушкінська, 35, існує декілька проб­лем, на які не реагує управлінська компанія, яка обслуговує будинок.

«У цьому домі я проживаю 50 років. Моя квартира розташована на нульовому цокольному поверсі. Цоколь високий, і ми підіймаємося в під’їзд високими та зруйнованими сходами, яких є 11».

Також жінка жалілася і на наявність тріщини у фундаменті будинку, але найбільшою проб­лемою було інше:
«Перед вхідними дверима в під’їзд збудований піддашник. На нього замість стічної труби вмонтували жолобок із жерсті. У дощову погоду вода ллється по вікнах і стінах моєї кухні.

За словами жінки, про наявні проблеми вона неодноразово повідомляла УК «Добробут» ще із червня. Дзвонила також і на гарячу лінію міськради, однак ніде не допомогли:
«На початку червня сталася злива, яка затопила стінку кухні.
Я подзвонила в «Добробут». Тер­міново приїхали майстер і два підсобні працівники, які подивилися й сказали, що наступного дня поставлять водостічну трубу. Так я й не дочекалася ні майстра, ні водостічної. Першого серпня звернулася на гарячу лінію міськ­виконкому. Чергова на лінії по­відомила, що вона розмовляла з головним інженером «Добро­буту», але він до сьогодні не з’я­вився.

Отже, через декілька днів, як почало дощити, журналісти завітали за вказаною адресою, аби перевірити стан справ.
У фундаменті справді тріщи­на, а сходи, що ведуть у під’їзд до пані Черніолевської, високі й незручні, особливо для мешканців похилого віку.

Проте ще до нашого прихо­-ду працівники «Добробуту» встигли замість «жолобка зі старої бляхи» зробити звичну водостічну трубу, яка, за сло­ва­ми Клавдії Степанівни, з’яви­лася там за день до нашого візиту.
Однак ми все ж звернулися до директора УК «Добробут» Андрія ВІННІЧУКА по коментар до листа нашої читачки.
– Будь-яких письмових звернень на адресу підприємства не надходило. Тобто, жодної заяви з цього будинку немає, – каже Анд­рій Віннічук. – Але в нас усе ж є певні можливості для здійснення протиаварійних робіт. Це й було зроблено при черговому обстеженні дому. Майстер технічної дільниці виявила несправність,
ми направили туди людей та усунули проблему зі стічною тру­бою.

Також, за словами Андрія Петровича, ускладнює мож­ливість реагування на такі недоліки і безвідповідальність громадян:
– Потрібно, щоб люди платили за комунальні послуги. Оскільки для того, щоб виконати будь-які роботи, наша компанія повин­на придбати матеріали, нарахувати працівникам заробітні плати, сплатити податки та військовий збір. А за мешканцями цього під’їзду є заборгованість у розмірі 17791 грн.

Олександр ЩЕРБАТИХ.