РЕЙД СЕСІЯМИ РАЙОНУ
Перші тижні на посаді голови Кам’янець-Подільської РДА в Анатолія БЕРНАШЕВСЬКОГО ознаменувалися активною роботою. Зокрема, Анатолій Вячеславович взяв участь у роботі сесій Пановецької, Довжоцької, Орининської, Кульчієвецької та Шустовецької сільських рад.
Одним із головних питань, які порушувалися на засіданні сесій, було погашення податкового боргу. Так, щодо Пановецької сільської ради сума такого боргу становить 308 тис. грн, Довжоцької – 235 тис. грн, а Орининської – 645 тис. грн. Анатолій Вячеславович наголосив на необхідності правильного встановлення ставок земельного податку, податку на нерухоме майно та єдиного податку і вніс пропозиції щодо того, як це зробити в кожній окремо взятій громаді.
Ще одним проблемним питанням сільрад є матеріально-технічне забезпечення закладів культури, охорони здоров’я та освіти. Так, у Пановецькій сільській раді потребують ремонту бібліотека, школа та ДНЗ. Така ж проблема і в закладах Шустовецької сільської ради: там необхідно ремонтувати ФАП і ДНЗ. Дошкільний заклад, у якому виховуються лише 6 діток, повністю забезпечується батьківськими коштами. Виступаючи на засіданнях сесій, Анатолій Бернашевський надав виконавчим комітетам згаданих сільрад рекомендації щодо покращення ситуації.
Серед питань, вартих особливого розгляду, і субвенції на утримання соціальних працівників. На нього голова РДА звернув особливу увагу, бо вважає недопустимим той факт, що сьогодні навантаження на одного соцпрацівника становить у середньому 30 осіб, які потребують догляду, тоді як, згідно із нормами, воно має складати 6 людей. На думку Анатолія Бернашевського, це питання має бути вирішене першочергово.
Окрім усього іншого, на засіданнях сесій говорили і про перевезення громадян пільгових категорій. Оскільки питання його забезпечення нині лягло на плечі місцевих бюджетів, Анатолій Бернашевський у спілкуванні із представниками сільських рад підкреслив необхідність делегування коштів на це до районного бюджету та висловив сподівання на співпрацю.
За матеріалами пресслужби Кам’янець-Подільської РДА.