Вівторок, 15 Жовтня 2024 р.

ВОДІЇ ХОЧУТЬ ІНСТРУКЦІЇ ДО НОВОЇ КОНСТРУКЦІЇ

У місті комунальники взялися практикувати обмеження ширини проїжджої частини задля безпеки дорожнього руху. Недавно цей прийом з використанням дорожньої плитки застосували й на перехресті вулиць Огієнка та Драй-Хмари (на фото). Але не всі водії оцінили таку конструкцію на дорозі, розгорнувши з цього приводу цілі дискусії в соц­мережах: одні запитують про доцільність, інші взагалі запевняють, що такий захід – це не запобігання ДТП, а потенційна причина:

«Перша аварія вже сталася, людина на кросовері позбулася піддона, авто забрав евакуатор. Немає знаків, розмітки, освітлення…».
«Перехрестя зробили досить добре. Насамперед потрібно турбуватися про безпеку пішоходів, оскільки тут і діти до школи ходять. Пішоходів тепер видно в рази краще, а водіям потрібно зменшити швидкість, що теж позитивно впливає на безпеку. Та й водіям, які виїжджають із Драй-Хмари, значно краще видно транспорт, що їде по головній, плюс ніхто вже не буде обганяти на перехресті».
«По Драй-Хмари ніхто нікого і ніколи не обганяв. Це пошук виправдань непрофесійних рішень. Це місце не потребувало влаштування чокера. Але чому би не «списати» кошти».
«Одна проста річ: я з Огієнка повертаю праворуч на Драй-Хмари і виїжджаю на зустрічну смугу, а звідти, як завжди, все битком. Що робити?».
У департаменті ЖКГ таке впровадження називають засобом заспокоєння дорожнього руху. В комен­тарі «Подолянину» пояснили, що така практика вже давно використо­вується в Європі, і це ефективний інструмент у керуванні швидкісними режимами:
«У минулі роки такі засоби були встановлені на вул.Князів Коріатовичів (перехрестя з вул.Огієнка), Хмельницькому шосе (біля артбази та на перехресті з вул.Пламеницьких), пр.Грушевського (перехрестя з вул.Драй-Хмари). І всюди це покращило безпеку пішоходів, хоча спочатку частина мешканців до цього ставилися негативно.
Два чокери (встановлені на вул.Огієн­ка, біля перехрестя з вул.Драй-Хмари), про які йдеться, штучно обмежують ширину проїжджої частини дороги, підвищують оглядовість як пішоходів, так і водіїв, та, що найголовніше, змушують водіїв зменшувати швидкість перед пішохідним переходом і перехрестям. Адже саме перевищення швидкості було причиною аварій на цьому місці».
Також у департаменті повідомили, що відповідні знаки вже встановили, а незабаром з’явиться і розмітка. А от як змінить ситуацію ця конструкція – покаже час.

Тетяна ДИКА.