Четвер, 12 Червня 2025 р.
5 Червня 2025

МІСТО БУДУЄ БРЕНД, СТАДІОН І БЕЗПЕЧНЕ ЗАВТРА

2 червня відбулася чергова пресконференція міського голови Михайла ПОСІТКА, на якій обговорили низку питань: від підтримки війська до зворушливих заходів для дітей, від бюджету до інклюзивних ініціатив.

ЗАХИСТ ДІТЕЙ – ЩОДЕННА РОБОТА

31 травня відбувся захід для дітей, які втратили батьків на війні, чиї тати зникли безвісти або перебувають у ворожому полоні. Завдяки яскравій ігровій програмі з ростовими ляльками, підготовленій творчим колективом ЦКіМ «Розмай», маленькі учасники змогли поринути у світ казки і добрих справ, а наприкінці свята кожна дитина отримала подарунок.

– Традиційно до старту канікул, а також у рамках Дня захисту дітей, який хоч і був офіційно перенесений, ми провели низку святкових заходів. Дехто висловлює скепсис, мовляв, не на часі. Але, бачачи щирі дитячі емоції, я впевнений – ми зобов’язані це робити. Бо захист дітей – це не подія одного дня, а щоденна наша робота, – наголосив очільник громади. – Я недавно бачив допис у Facebook: дівчинка 2014 року йшла до першого класу, а нині, 2025-го, вона – вже випуск­ниця. Все шкільне життя цієї дитини минуло у війні. І як тут не подарувати дітям усмішки, емоції, підтримку?

БЮДЖЕТ, ДОПОМОГА І БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ

Міська влада продовжує підтримувати обороноздатність країни, саме тому погоджено закупити для семи військових частин автомобіль, 9 дронів, 2 старлінки і сервер. Для цього виділили 3440000 гривень. А ще погоджено передачу вже придбаного обладнання на 1889000 гривень для п’яти військових частин, а це РЕБ, Mavic 3T – 5 штук, зарядна станція Bandera Power і 10 акумуляторів.

– Ми й далі продовжуємо допомагати Збройним силам, і дякую платникам податків, які, сплачуючи їх, дають можливість спрямовувати кошти саме на підтримку
ЗСУ. Крім цього, ми також надали дозвіл на встановлення меморіальних дощок нашим полег­лим захисникам Валерію Капущаку та Івану Павловському, – додав мер.

За 5 місяців 2025 р. до бюджету громади надійшло 392,3 млн грн власних доходів загального фонду. Рішення щодо змін у бюджеті міська рада прийматиме на сесії, яка відбудеться 5 червня.

– Загалом 2025 року перевиконання вже склало 62,7 мільйона гривень. І знову ці кошти дають можливість допомагати військо­-вим та фінансувати різноманітні соціальні програми, – зазначив Михайло Володимирович.

Недавно затверджено склад і положення Ради з питань безбар’єрності. Її очолив міський голова, до складу вві­йшли 31 представник різних сфер.

– Раніше в нас був комітет безбар’єрності, нині ми створили Раду безбар’єрності, куди ввійшли багато керівників структурних підрозділів, а також керівників громадських організацій, які займаються опікою людей з особливими потребами. Будемо більше приділяти уваги цьому питанню, адже це завдання стоїть на державному рівні, – зосередив увагу мер. – І в місті дуже багато людей, особливо тих, які прийшли після війни з проблемами, інвалідністю, вони потребують комплексного підходу щодо доступності як на об’єктах комунальної власності, в соціальних, культурних, освітніх, медичних закладах, так і в житловому фонді.

ВЕЛИКИЙ ФУТБОЛ І «СКАНДАЛЬНА КАРТКА»

Під час розлогого і змістовного спілкування з журналістами пролунало чимало актуальних питань, які подаємо
у формі «запитання-відповідь».

– Михайле Володимировичу, чи пла­нується облаштування Центрального міського стадіону для проведення матчів Прем’єр-ліги?
– Так, це наразі одне з ключових питань. Ми разом із ФК «Епіцентр» підписуємо меморандум про співпрацю, який дозволить спільними зусиллями привести стадіон у відповідність до вимог Прем’єр-ліги. У нас є велике бажання, аби домашні матчі «Епіцентру» проводилися саме в нашому місті, – продовжує міський голова. – Основна складність – загальний обсяг необхідних інвестицій оцінюється приблизно в 40 мільйонів гривень. Значна частина цієї суми потрібна для встановлення професійного освітлення, що відповідає стандартам відеотрансляції. Та часу небагато, оскільки старт ігор запланований на серпень. Прем’єр-ліга наразі проявляє розуміння, але вже до жовтня ми маємо виконати всі основні роботи. Робимо все можливе, щоб встигнути.

– На День міста згадували про запуск «Картки кам’янчанина». Чи вже відома точна дата її офіційної презентації та запуску?
– Нині триває активна робота над презентацією не лише самої картки, а й нового бренду міста. Робоча група фіналізує концепцію, і ми плануємо, що презентація від­будеться наприкінці червня або на початку липня. Вона стане основою для запуску декількох нових проєктів, зокрема – електрон­ної оплати проїзду в громадському транс­порті.

– У соцмережах уже виникли дискусії щодо схожості логотипа до одного з російських брендів. Чи передбачені зміни в дизайні?
– Ми живемо у стані війни, і, як представники української громади, маємо уникати користування ресурсами країни-агресорки. Якщо хтось шукає схожість на російських сайтах, то це викликає запитання. Тим більше, що розробкою бренду займається професійне українське маркетингове агентство, яке на презентації детально пояснить усі елементи логотипа. Коли весь комплекс заходів буде реалізований, я переконаний – ми будемо пишатися цим брендом. Смаки в усіх різні, а суперечки – це частина живого діалогу. Якщо обговорюють – значить, бренд не залишає байдужими.

Сюзанна СИРОТЮК.